لوح سیاه

با سامانه هوشمند سازی مدارس لوح سیاه دانش آموزی هوشمند شوید و مدرسه ای هوشمند داشته باشید

لوح سیاه

با سامانه هوشمند سازی مدارس لوح سیاه دانش آموزی هوشمند شوید و مدرسه ای هوشمند داشته باشید

لوح سیاه

امروزه با گسترش علم و فناوری تمامی پایگاه های آموزشی رو به روشی نوین برای تدریس و آموزش آورده اند.
بزرگترین پایگاه های آموزشی کشور ها مدارس و دانشگاه ها هستند و تمامی آنان به دنبال روشی نو و هوشمندانه برای تدریس هستند و این عمل را به استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا به کار می گیرند.
سامانه هوشمند سازی مدارس لوح سیاه با استفاده از این تکنولوژی های بروز توانسته به بهترین سامانه هوشمند مدارس تبدیل شود و راه ارتباطی دانش آموز و اولیا او را با مدرسه به راحتی هرچه تمام تر برساند، تا دانش آموز با اشتیاق بیشتر درس بخواند و اولیا با خیالی راحت تر فرزند خود را به مدرسه بفرستند و در نهایت کادر مدرسه هم خیلی بهتر و راحت تر وظایف خود را در قبال دانش آموزان انجام بدهند.

افراد هوشمند چه کسانی هستند

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ

افراد هوشمند چه کسانی هستند؟ آنان افرادی هستند که توانسته اند با برنامه ریزی، تلاش و پشت کار به اهداف خود برسند یا در راستا آن حرکت کنند. در دنیا امروزی افراد بسیاری هستند که توانسته اند به موفقیت ها و باور های خود برسند و تمامی آنان از صفت های بسیار عالیی بر خوردار هستند. صفاتی مانند: هوشمند بودن، صبور بودن، پرکار و پر تلاش بودن و... . داشتن تمامی این صفات کار غیر ممکنی نیست، اما بسیار سخت و عمل به آنان دشوار است. حال از بین این صفت ها، هوشمند بودن بسیار مهم است زیرا شما در صورتی می توانید پیشرفت کنید که خود را با دنیای تکنولوژی پیش ببرید و همواره آپدیت باشید. زیرا مشکلات مردم، آن هم مردمان امروزی که روز به روز مشکل جدید تری برایشان به وجود می آید تنها به دست نو اندیشان و افراد هوشمند قابل حل است و آنان هستند که همواره به دنبال حل مشکلات بشر هشتند و با در اختیار گرفتن علم می خواهند دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن بشر و موجودات آن تبدیل کنند.

افراد هوشمند چه کسانی هستند

هوشمند بودن به چه معناست

کلمه هوشمند به معنا با هوش بودن است. وقتی به فردی می گوییم هوشمند یعنی اورا باهوش خطاب کردیم. حال هوشمند بودن در زمینه های مختلف معنی های مختلفی نیز دارد. به عنوان مثال سامانه هشومند یعنی سامانه ای که با تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و می تواند کار انسان ها را در زمینه های مختلف بسار ساده کند و انسان را محدود به جا و مکان خاصی محدود نکند.

افراد هوشمند چه کسانی هستند

5 مورد از کار هایی که افراد هوشمند باید آن ها را انجام دهند

1ـ باور داشتن افرادی که خوب به نظر می رسند

افراد هوشمند همیشه به دنبال انسان هایی هستند که صاحب نظر اند و می توانند با خلاقیت خود مردم را به وجد بیاورند. این افراد خود می توانند هوشمند باشند ولی شاید نجربه لازم برای خلق یک اثر را نداشته باشند تا مشکل مردم را حل کند، پس در این جا است که افراد هوشمند و با تجربه به کار می آیند و می توانند با به کار گیری ایده ها و خلاقیت های افراد جوان آنان را گسترش دهند و به نتیجه نهایی مطلوبی برسند.

با انجام دادن کار های تکراری مخالف هستند

2ـ با انجام دادن کار های تکراری مخالف هستند

آلبرت انیشتین گفت که جنون همان کاری را انجام می‌‌‌دهد که انتظار نتیجه‌ای متفاوت را داشتن انجام می‌‌‌دهد. علی رغم محبوبیت و بینش او، افراد زیادی هم وجود داشتند که مطمئن بودند دو به‌علاوه دو درنهایت برابر با پنج می‌‌‌شود (خلاف نظر انیشتین را داشتند). از طرف دیگر افراد هوشمند فقط یک‌ بار باید این سرخوردگی را تجربه کنند و با انجام دادن این عمل اثبات شده برای دفعات پیا پی نباید وقت ارزشمند خود را از دست بدهند.

این جمله از انیشتین به این موضوع اعتبار دوچندانی می دهد: واقعیت ساده است، اگر همان رویکرد را حفظ کنید، همان نتیجه را می‌‌‌گیرید، مهم نیست که چقدر به طرف مقابل امیدوار باشید. افراد هوشمند می‌‌‌دانند که اگر نتیجه متفاوتی می‌‌‌خواهند، باید رویکرد خود را تغییر دهند، حتی اگر انجام آن دردناک باشد.

پذیرش اشتباهات گذشته و درس گرفتن از آنان

3ـ پذیرش اشتباهات گذشته و درس گرفتن از آنان

ما در دنیایی زندگی می‌‌‌کنیم که در آن حق انتخاب اشتباه را نداریم، گرچه این عمل سختگیرانه است و شاید با خود بگوییم مگر ممکن انسان در زندگی مرتکب اشتباه و خطا نشود! خب باید بگویم که خیر این امکان وجود ندارد. قطعا هر انسان موفقی یا غیر موفقی در زندگی خود اشتباهاتی داشته است. اما تفاوت آن با انسان هایی که به موفقیت نرسیده اند این است که او از اشتباهاتش درس گرفته و مسیر خود را تغییر داده است و در نهایت با تجربه ای که در مسیر های اشتباه به دست آورده به موفقیت رسیده، اما دیگران که از اشتباهاتشان درس و عبرتی نمی گیرند و همان اشتباهات قبل را دوباره به شیوه های مختلفی تکرار می کنند، که این عمل سبب پس رفت آنان در اهدافشان می شوند و هیچ وقت به موفقیت نمی رسند.

برنامه ریزی و متکی نبودن بر شانس

4ـ برنامه ریزی و متکی نبودن بر شانس

همه در هر مقطعی از زندگی، از میانبرها استفاده می‌‌‌کنند، خواه کپی‌ کردن از تکالیف زیست‌ شناسی دوست خود یا قدم‌ زدن در یک جلسۀ مهم بدون آمادگی باشد. افراد هوشمند درک می‌‌‌کنند که اگرچه ممکن است گاهی اوقات خوش‌ شانسی بیاورند، این رویکرد آن‌‌‌ها را دچار اشتباهات زندگی می‌کند از دستیابی به پتانسیل کامل خود بازمی‌‌‌ دارد. آن‌‌‌ها از شانس بهره نمی‌‌‌گیرند و می‌‌‌دانند که هیچ جایگزینی برای سختکوشی و دقت عمل وجود ندارد. آن‌‌‌ها می‌‌‌ دانند که اگر وظایف خود را انجام ندهند، هرگز چیزی نخواهند آموخت و این یک روش مطمئن برای پیشبرد حرفه است. پس با برنامه ریزی و انجام وظایف روزمره به اهداف خود خواهید رسید. شک نکنید!

هرگز تلاش نکن فرد دیگری باشی

5ـ هرگز تلاش نکن فرد دیگری باشی

این موضوع بسیار وسوسه‌ کننده است که سعی کنید اطرافیان‌ خود را با تبدیل‌ کردن خود به فردی که آن‌‌‌ها می‌‌‌خواهند، خوشحال کنید و آنان را جذب کنید. هیچ‌ کس چیز جعلی را دوست ندارد پس خودتاب باشید. سعی کنید کسی باشید که هرگز خوبی‌هایش تمام نمی‌‌‌ شود.افراد هوشمند تصور می‌‌‌کنند اولین باری که آن‌‌‌ها را حقه‌ باز صدا زدند، نقش‌ شان را فراموش می‌‌‌ کنند یا شخصیت خود را ازدست می‌‌‌دهند. به نظر می‌‌‌رسد افراد دیگر هرگز متوجه نمی‌‌‌شوند که هرکسی قادر است از طریق اعمال خود حقیقت را ببیند.آن‌‌‌ها روابطی را که صدمه زده‌ اند، شغل‌ ها و فرصت‌ هایی که درنتیجه تلاش برای تبدیل‌ شدن به فردی که نیستند، ازدست داده‌ اند را نمی‌‌‌ شناسند. از طرف دیگر افراد باهوش این ارتباط را فورا برقرار می‌‌‌ کنند و می‌‌‌ دانند که خوشبختی و موفقیت مستلزم داشتن اعتبار و پرهیز از اشتباهات زندگی است. در آخر این نکته باید بگویم که هرگز سعی نکنید همه مردم را راضی نگه دارید زیرا آنان همیشه حرفی برای گفتن دارند!

حرف آخر

من سعی کردم راه های هوشمند بودن در دنیای امروزی را به زبان ساده، خلاصه و مفید برای شما توضیح بدهم. امیدوارم که شما عزیزان با خواندن این مقاله دانشی به خود اضافه کرده باشید و بتوانید خود را تبدیل به انسانی هوشمند کنید تا جهان زیبا تری برای زندگی کردن بسازیم. تیم فناوری اطلاعات تکتا که تیمی اطلاعاتی هوشمندی است، توانسته با بهره گیری از زبان های برنامه نویسی روز دنیا و با استفاده از دانش مهندسان مجرب در زمینه برنامه نویسی، سامانه هوشمند مدارس (لوح سیاه) را راه اندازی و به مرحله اجرا برساند. ما توانسته ایم این وضیفه را به خوبی انجام دهیم که دانش آموزان با استفاده از این سامانه دانش آموزان هوشمندی شوند و بتوانند حتی در خانه مشغول به تحصیل شوند و از معلمان خود رانمایی دریافت کنند، تا به اهداف خود در آینده برسند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی